lördag 1 januari 2011

1 januari 2011 (#195. Nyfiken )

Årets första dag och jag har bestämt mig för att börja med ett foto om dagen igen.
Första fotot blir på Maya. Egentligen skulle jag inte fota henne utan tulpanen som finns i bakgrunden. Hade lagt upp allt så fint och skulle precis börja fota när Maya, nyfiken som hon är, tyckte att hon måste kolla in vad jag höll på med. Bara att ändra inställningen på kameran och försöka ta så många bilder som möjligt på henne. Hon är inte så glad för kameran så det är inte så lätt att ta bra bilder på henne. Den här bilden blev jag nöjd med iallafall.

5 kommentarer:

  1. Hej och Välkommen till 365 utmaningen!

    Helt underbar bild på en vacker katt!

    Jag saknar en sak innan jag kan lägga till dig bland 365 bloggarna, en "Etikett" där alla dina 365 inlägg läggs. Det är till denna sedan som jag länkar så alla andra 365 bloggare kommer direkt till dina inlägg!

    SvaraRadera
  2. Vilken fin bild! Den ska du absolut vara nöjd med! Tycker om färgerna i kattens ögon och tulpanen, riktigt fin!

    SvaraRadera
  3. Jättefint foto, fina färger både på ögon och tulpan som kontrast till det vita och beiga.

    SvaraRadera
  4. Lite kul att det som var tänkt som motiv, fick bli bakgrund... Jättefint!

    SvaraRadera