söndag 27 februari 2011

Fototriss - Tema STOPP

Veckans tema i fototriss är: STOPP
Min triss består av tre märken
Detta gamla stoppmärke hittade vi när vi körde hem från Staffanstorp. Naturligtvis måste vi ju stanna och fota eftersom det passade så bra till veckans triss.

Vi stannade även och fotade ett vanligt stoppmärke :-)

Här är ett annat sorts stoppmärke.
Ett märke med en hand som säger att här får ni inte gå in.

Nu ska jag sätta mig och kolla runt bland alla andra trissbidrag.
Ha en skön söndag.


15 kommentarer:

  1. Fin triss! Där var det verkligen stopp!
    Ha en fin söndag du med!

    SvaraRadera
  2. Verkligen stopp! Bra bilder.

    AX

    SvaraRadera
  3. Snygga skyltar! Speciellt den första - verkligen härligt ruffig :)

    SvaraRadera
  4. Stopp var det här, och jag gillar första bilden, roligt att se en gammal skylt förstår att du fotade då.

    SvaraRadera
  5. Kul med tre olika typer av stoppskyltar. Tycker framförallt den första bilden är väldigt fin, inte bara för att skylten är så härlig utan även på grund av det fina ljuset och mysiga färgerna i hela bilden :)

    SvaraRadera
  6. Jaha du, du har också lyckats hitta en gammal stoppskylt. Konstigt att de ännu finns kvar.

    SvaraRadera
  7. Helt klart stopp. Jag älskar gamla, slitna skyltar så den första stopp-skylten är definitivt min favorit. / Nettan

    SvaraRadera
  8. Bra stopptriss!! Länge sedan jag såg en så gammal skylt som på din första bild!

    SvaraRadera
  9. Bra triss. En riktigt gammal skylt ger tankar om förr!
    Ha dé!

    SvaraRadera
  10. Bild nr 1 är fin, det är inte ofta man ser denna gamla skylten.

    SvaraRadera
  11. Kul med en ny och en gammal stoppskylt. När jag ser sådana skyltar som den sista blir jag alltid extra nyfiken över vad som finns där bakom som vi vanliga dödliga inte får se.

    SvaraRadera
  12. Den översta gamla skylten gillar jag mest. Härlig färgton i den bilden också.

    Må så gott. //Lissen

    SvaraRadera
  13. Det är märken som inte kan missuppfattas.
    Det gamla stopptecknet ser verkligen slitet ut.

    SvaraRadera
  14. Stopp var det här! Fina bilder alla tre!

    SvaraRadera
  15. Fin skylt på första och skylt på en grind gör väl bara folk mer nyfikna? ;) Bra triss!

    SvaraRadera